Yönetilen Hizmetler

Yönetilen Hizmetler

Kurumlar BT operasyonlarını, hizmet, ürün tedarikçileri ile olan ilişkileri yönetme konusunda karmaşık bir süreç içinde bulunabilirler. Kurumların, bilgi teknolojileri ortamının yönetimini profesyonel ve uzman bir servis sağlayıcıdan almaları, onlara büyük bir verimlilik sağlar.


Creentech bu konuda uzman kadrosuyla kurumlara hizmet yönetimi sunmaktadır. Dolayısıyla, kurumlar, daha önemli işelere zaman ayırabilir Creentech’de teknoloji yönetimi sorumluluğunu üstlenebilir. Kurumlara sunulan standart hizmetlerin yanında, ihtiyaçlarına yönelik, özgün altyapıya uygun bir modele dayanan “yönetilen hizmet” modelide sunabiliriz. Konusunda uzmanlık gerektiren ya da projenin zaman veya maliyet gibi kısıtlayıcı parametrelere sahip olduğu durumlarda, kurumla birlikte olabilecek en uygun çözümün kararlaştırılıp en kısa zamanda uygulamasına geçilebilmektedir.


Müşterilerimizin daha önemli işlere odaklanmasına ve BT yatırım maliyetlerinin düşürülmesine yönelik çalışmalarımızda, uzman ITIL sertifikalı personelimizle çözüme gitmekteyiz.


Datacenter-Veri Merkezi

Datacenter-Veri merkezi

Creentech firmaların ihtiyaçları doğrultusunda hizmet alabilmelerini sağlamak amaciyla 2014 yılı itibari ile NESS Data Center’ı yeni nesil barındırma(hosting) ve veri merkezi(datacenter) servis operatörü olarak hayata geçirmiştir. Genç ve sektörde pek çok alanda görev almış tecrübeli profesyoneller tarafından veri merkezi hizmetleri için kurulan NESS Data Center ülkemizdeki pek çok alanda en büyük servis kapasitesi ile hizmet vermektedir. %100 yerli sermaye ile hayata geçen NESS Data Center, tamamen kendi sahip olduğu alt yapı üzerinden servis sunmaktadır. NESS Data Center üstün alt yapısı sayesinde dünya standartlarında %100 yedekli alt yapı servisi sunmaktadır. Sistem odası ve veri güvenliği masraflarınızı NESS Data Center’a gelerek azaltabilirsiniz. Mevcut altyapısı ile pazarda yüksek bant genişliği sunan NESS Data Center Tier III seviyesinde uluslararası standartlarda bir Veri Merkezidir. Alan kiralama hizmetinin; sunucu, kısmi kabin veya tam kabin bazında verildiği, çeşitli katma değerli servislerin sağlandığı sunucu barındırma, sunucu kiralama, bulut sunucu, e-posta, web alanı barındırma ve güvenlik gibi bir çok konuda hizmet sunan Veri Merkezi’dir.Yeşil Veri Merkezi ile enerji tasarrufu yapılarak iklim değişikliğine neden olan karbon türevi gazların tüketiminin aza indirgenmesi NESS Data Center’in hedeflerinden birisidir.


Teknik

Teknik

Teknik destek hizmetleri kapsamında kuruluşunuzun ihtiyaçlarına uygun olan thinclient, masaüstü veya dizüstü cihazlar için uygun donanımın belirlenmesi ve yerinde kurulum hizmetini Creentech olarak vermekteyiz. Bu hizmet kapsamında kuruluşunuzun bilgisayarının hangi amaç için kullanacağı, bilgisayara bağlanacak çevre birimleri, üzerinde kullanılacak standart uygulamalarınız değerlendirilerek kriterlere uygun standart bir konfigürasyon çıkartılarak uygulanır.

Teknik Hizmetlerimizin Kapsamı
  • PC yükseltme danışmanlığı verilmesi ve yükseltmenin yapılması
  • Arıza tespit
  • Garanti kapsamı iş takibi, çalışır halde yerine teslim etme
  • Bilgisayarlara yüklenen standart ya da üçüncü parti yazılımlar için destek

Kurulum ve danışmanlık verdiğimiz tüm sistemlere müşterilerimizle yaptığımız anlaşmalara göre farklı SLA süreleriyle isteğe göre destek verilmektedir.


Bakım ve Destek

Bakım ve Destek

Müşterilerimizin kendi asıl işlerine odaklanmalarını sağlamak amacıyla, onların tüm Bilgi Teknolojileri altyapı ve faaliyetlerinin desteğini ve işletimini gerçekleştiriyoruz. Teknolojik altyapı ve iş uygulamaları ile bunların kullanıldığı iş süreçlerinin yürütülmesine ilişkin her türlü hizmeti bünyemizde barındırıyoruz. “Arıza oluşmadan gereken önlemleri almak” prensibi ile hizmet verme hedefi doğrultusunda, düzenli olarak arıza önleyici bakım, donanım ve sistem yazılımları için gerekli düzeltmeler ve güncelleme gibi hizmetler sunuyoruz.

  • Dış Kaynak ve Destek Hizmetleri
    • BT personeli sağlama
    • Stratejik Dış Kaynak Kullanımı
  • BT Bakım ve Destek Hizmetleri
  • Sunucu Barındırma
  • İşletmenlik Hizmeti
  • Çağrı Yönetimi ve Yardım Masası
  • Raporlama

Servis masası-Helpdesk

Servis Masası-Help Desk

Şirketlerin hedeflerini gerçekleştirmek yolunda ihtiyaçlarını karşılamak adına Bilgi Teknolojilerine bağlılığı gün geçtikçe artmaktadır. BT üzerinde kurgulanan iş çözümlerinin kesintisiz çalışma ihtiyacı, sunulan BT hizmetlerinin de yönetilebilir, raporlanabilir olmasını gerektirmektedir.

Güncel BT Servis Masası ihtiyaçlarını karşılamak üzere büyük ve kapsamlı projelere imza atmış bulunan Creentech sunduğu çözümlerle BT servis, uygulama ve kaynaklarının optimizasyonunu, BT servis iş akışlarının, kaynak yönetiminin ve operasyonel işlerin otomasyonunu, dinamik BT altyapısının merkezi yönetimini, entegre BT süreçleri ve kaynaklara ait bilgi ortamının oluşturulmasını, self servis yetenekleri ile destek maliyetlerinin azaltılmasını, uygunluk ve risk yönetim çalışmalarını basitleştirerek, yönetimini otomatize edilmesini sağlayarak IT yatırımlarının değerini ortaya çıkartmaktadır.

Creentech, servis masasi konusunda BT Servis Masası, SLA takibi, Incident, Problem & Change Management ve Dashboard Reporting çözümü sunmaktadır.


Donanım Bakım

Donanım Bakım

Donanım bakım servislerimiz, donanım arızalarının önüne geçilmesi için yapılan periyodik bakım ve önleme hizmetlerini kapsar. Creentech, imzalanan donanım bakım sözleşmesi'ne uygun olarak bakım hizmetlerini gerçekleştirir.


Teknik Bakım

Teknik Bakım

Farklı türdeki ve genellikle uluslararası düzeyde dağıtılmış karmaşık ortamlarda, donanım ve yazılım hizmet sağlayıcılarının kusursuz bir şekilde koordine edilmesi gerekir. Creentech teknik bakım yönetimi bu zorluğun üstesinden gelmektedir. Çok tedarikçili ortamınızdaki hizmet sözleşmelerini denetlemenize, hizmet sorumluluklarını net bir şekilde tanımlamanıza, teknik bakım hizmetlerini koordine etmenize, bunları uygulamanıza ve istenirse, global düzeyde dahi farklı tedarikçiler ve hizmet sağlayıcılarıyla yapılan Hizmet Düzeyi Anlaşmalarını (SLA'lar) görmek için tam sorumluluk almanıza yardımcı olur.


Bölgesel Ürün ve Sistem Desteği

Bölgesel Ürün ve Sistem Desteği

Creentech, müşterilerinin sistemlerinde ortaya çıkabilecek arıza ve istenmeyen durumlarla ilgili arıza teşhisinin yapılması, giderilmesi ve donanım tedariği konusunda deneyimli teknik personel ve mühendis kadrosu ile hızlı ve verimli bir şekilde hizmet vermektedir. Creentech, Türkiye’nin 7 bölgesi için servis hizmetini müşterilerine sunmaktadır.


Altyapı

Altyapı Hizmetleri

Creentech, müşterilerinin yapısal kablolama konusundaki ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla marka bağımsız çözümler üretmektedir. Talep edilen bu hizmetler/ürünler ile ilgili projenin tasarımı sırasında Mühendislik, fizibilite, danışmanlık hizmetleri vermektedir.

Yapısal kablolama projelerinde Cat5e, Cat6, Cat7, Multi Mode ve Single Mode F/O kablolar kullanılarak çözüm sunulur. Data altyapısı projelendirilmesi esnasında Elektrik ve Ups alt yapısının da dizayn ve projelendirilmesi yapılmaktadır.

Kuruluşunuzun bina içi ve bina dışı keşifleri yapılarak en uygun ürünler tespit edilir. Yapısal kablolama işlemleri; keşif, projelendirme, kuruluş, test ve sertifikalandırma işlemlerini kapsamaktadır. Çözüm ortağı olduğumuz ve performans garantisi verilen kablolama çözümlerimizde konusunda en iyi olan yerli ve yabancı üreticiler ile işbirliği yapmaktayız.

Creentech, mühendis kadrosunun uzman bakışı açısı ve tecrübesi ile sorunsuz ve yıllarca kullanabilecekleri yapısal kablolama sistemlerini hayata geçirir.

Kurduğumuz Yapısal Kablolama Sistemlerindeki başarının arkasındaki en önemli üç faktör şunlardır;

Altyapı hizmetlerimiz de temel aldığımız çalışama prensibi doğru tasarım, projelendirme, kaliteli işçilik, test, etiketleme ve dokümantasyondur.


Lisanslama

Lisanslama

Microsoft ürünleriniz için doğru lisanslara sahip olduğunuzdan emin olun.

Creentech, kurumunuzda doğru lisansların olmadığını anlarsanız veya yanlışlıkla sahte yazılım edindiğinizi fark ederseniz, kurumunuzun geçerli lisanslama durumunu belirlemenize yardımcı olabilir..

  • Orijinal yazılım kullanmak önemlidir.Orijinal yazılım kullanan bilgisayarlar sahte yazılım kullananlara göre daha hızlıdır, daha güvenlidir ve daha güvenilirdir.
  • Doğru lisanslama tasarruf etmenize yardımcı olur.Doğru uygulandığında, Microsoft’un toplu lisanslama çözümleri bir işletme veya kurumda birden fazla bilgisayarda yazılım çalıştırmayı daha kolay ve daha ucuz hale getirir.


Microsoft altyapısı ve üzerinde ek olarak geliştirilmiş, mesajlaşma, internet erişimi ve sistem yönetim uygulamaları konusunda ihtiyaç duyduğunuz uygulamalar için Creentech hızlı ve güvenilir bir lisanslama hizmeti sunmaktadır. 

Creentech olarak, Microsoft’un esnek çözümleri ile daha iyi, hızlı ve hedefe yönelik iş kararları almanıza yardımcı oluyoruz